Direkt till innehållet ?
Sök i forumet

Marknadsläget

1. 1. 2011-09-15 19.27

Hej, Jag funderar på att starta ett lag för fondspelen som drar igång i början av nästa månad och jag tycker även att det vore kul att starta ett lag. Sen kom jag att tänka på att i princip ingen jag känner är det minsta engagerad i vare sig fonder eller aktier tyvärr. Men här vet jag att det finns gott om duktiga personer i rätt ålder! så, någon som tycker att detta låter som en bra ide? Jag har skapat ett lag som heter just Aktiespararna så om du känner dig intresserad, Gå MED! det är gratis och vi delar alla lika på eventuella prispengar.

• Pooparn
    • Pooparn
    • Anonym
    • Reg. datum: jul 2011
    • Aktiv i antal ämnen: 2
  2. 2. 2011-09-22 06.57

Hej Pooparn, <br/>Då jag sitter i samma sits som du överväger jag att ansöka till ditt lag i fondspelen. Hur många medlemmar har du lyckats vaska fram? <br/> <br/>// Engé

• Engé
    • Anonym
    • Reg. datum: sep 2011
    • Aktiv i antal ämnen: 1
  3. 3. 2011-09-24 20.25

Hej, det var otroligt svagt gehör, ingen alls förutom du än, men ansök så kanske ve får ihop så laget blir med iaf! det är ju genomsnittsökningen som räknas så det kan tom. vara en fördel att vara färre, då det blir mindre genomsnittligt resultat

• Pooparn
    • Anonym
  4. 4. 2011-09-24 21.58

Såg att jag klantat mig på en punkt, Laget var var tills nu privat så det gick inte att gå med, nu är det bara att ansöka!

• Pooparn
    • Anonym

Ej inloggad!
För att delta i diskussionen i forumet måste du vara inloggad.

Om vårt forum

Du som deltar i forumet tar själv ansvar för innehållet i det du skriver. Aktiespararna har rätt att ta bort inlägg som är opassande eller som inte följer svensk lag.