2016-02-24

Kemira Oyj: Kemiran vuosikertomus 2015 julkaistu

talog Href="http://www.six.se/publicfiles/catalog.NewsVocabulary.xml#pointer(/NewsML/NewsItem/NewsComponent/ContentItem/DataContent)"/>

20160224T110057.832+0100

six.se
20160224
Hugin_325453479
urn:newsml:six.se:20160224:Hugin_325453479:1

20160224T100029.000Z

Kemira Oyj: Kemiran vuosikertomus 2015 julkaistu

Kemira Oyj P?rssitiedote 24.2.2016 klo 12.00 (CET+1) Kemiran vuosikertomus 2015 on julkaistu 24.2.2016 klo 12.00 PDF-muodossa osoitteessawww.kemira.fi/sijoittajat. Vuosikertomus koostuu nelj?st? modulista: liiketoimintaraportti, GRI-raportti, selvitys hallinto- ja ohjausj?rjestelm?st? sek? tilinp??t?s. Tilinp??t?s ja selvitys hallinto- ja ohjausj?rjestelm?st? ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi, muut materiaalit on julkaistu englanniksi. GRI-raportti on laadittu Global Reporting Initiative G4 raportointiohjeiston Core-vaihtoehdon mukaisesti. Julkaistut raportit ovat t?m?n tiedotteen liitteen?. Liitetiedot: Kemira Annual Report 2015 (EN) Kemira Corporate Responsibility Report 2015 (EN) Kemira selvitys hallinto- ja ohjausj?rjestelm?st? 2015 Kemira virallinen tilinp??t?s 2015 Lis?tietoa Kemira Oyj Olli Turunen, sijoittajasuhdejohtaja Puh. 010 862 1255 Tomas Bistr?m, yritysvastuujohtaja Puh. 040 577 0446 Kemira on globaali kemianyhti?, joka palvelee asiakkaita runsaasti vett? k?ytt?vill? teollisuudenaloilla. Tarjoamme asiantuntemusta, sovellusosaamista ja kemikaaleja, jotka parantavat asiakkaidemme vesi-, energia- ja raaka-ainetehokkuutta. Keskitymme massa- ja paperi-, ?ljy- ja kaivosteollisuuteen sek? veden k?sittelyyn. Vuonna 2015 Kemiran liikevaihto oli 2,4 miljardia euroa ja henkil?st?n m??r? noin 4 700. Kemiran osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ss?. www.kemira.fi Kemira virallinen tilinp??t?s 2015 http://hugin.info/3008/R/1988846/730352.pdf Kemira selvitys hallinto- ja ohjausj?rjestelm?st? 2015 http://hugin.info/3008/R/1988846/730351.pdf Kemira Annual Report 2015 http://hugin.info/3008/R/1988846/730349.pdf Kemira Corporate Responsibility Report 2015 http://hugin.info/3008/R/1988846/730350.pdf --------------------------------------- This announcement is distributed by NASDAQ OMX Corporate Solutions on behalf of NASDAQ OMX Corporate Solutions clients. The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Kemira Oyj via Globenewswire HUG#1988846

application/pdf

Författare Hugin