Årsmöte för 2020

Hjärtligt välkommen att träffas digitalt för ett tidsenligt årsmöte!

Tiderna förändras och vi med dem, säger man, och det stämmer verkligen med dagens situation som tvingar oss att tänka om och agera annorlunda än vad vi är vana vid.

Med hänsyn till den rådande pandemin och allas väl och ve har vi i styrelsen valt att genomföra årets årsmöte digitalt och träffas online. Fördelen med det är, att vi alla kan vara med. Årsmöte är ett lysande tillfälle då ni, medlemmar, kan tala om för oss i styrelsen vilka aktiviteter ni skulle vilja se mer av under kommande året. Det underlättar vår planering inför nästa år då vi hoppas kunna återta våra fysiska möten med både er och våra gäster. Varmt välkomna och vi hoppas att många av er väljer att delta.

Till alla som har anmält sig via nedanstående anmäningsblankett kommer vi att skicka en möteslänk i god tid före mötet. Anmälningen stänger söndag 17:e januari kl 18:00. Därefter kommer alla som anmält sig få en länk med mötesinbjudan.

Än en gång hjärtligt välkomna!