Årsmöte 2021

Aktiespararnas avdelning Ljungby/Markaryds årsmöte, avseende verksamhetsåret 2020 och val av ny ledningsgrupp, äger rum den 27 januari 2021. Årsmötet kommer att innehålla stadgeenliga punkter och anpassas efter aktuella smittskyddsregler.

Stadgeenligt årsmöte kommer att hållas den 27 januari 2021 i Garvaren. Inga gästföreläsare är inbjudna och det kommer inte att serveras någon fika. Vilken sal som kommer att användas beror på antalet anmälningar och till aktuella smittskyddsregler som förhoppningsvis har mildrats till den 27 januari. Vi vill att man anmäler sitt deltagande så snart som möjligt för att kunna planera för lämplig lokal.

På årsmötet kommer endast stadgeenliga frågor att behandlas. Förutom utseende av mötesfunktionärer kommer en kortfattad verksamhetsberättelse för 2020 redovisas samt val av ledningsgrupp att genomföras. Vidare kommer att redovisas eventuella förslag av aktiviteter som inkommit från medlemmarna.

Valberedningens förslag är följande: Morgan Gustavsson ordförande för 1 år, K-G Larsson kassör för 2 år, Jörgen Backe valberedning för 2 år, Jörgen Borling sekreterare för 1 år.

Det är möjligt och önskvärt att utöka ledningsgruppen med fler ledamöter. Den som har namnförslag för utökning av ledningsgruppen ombedes snarast kontakta Jörgen Backe (0702390992 eller 043321021), detta gäller även den som önskar föreslå en annan ledningsgrupp än valberedningen.

Epost med inbjudan till årsmötet kommer att skickas till de som anmält sådan. Med tanke på den allmänna osäkerhet som råder kan förändringar behöva göras, om så blir aktuellt kommer vi att meddela det här på hemsidan. Gå därför in och kontrollera fortlöpande på hemsidan.