Årsmöte. Aktiecafe på temat "Börsens utveckling 2019?" Presentation av Aktieinvests Sparportföljer/Sparboxar och Aktietävling äger rum 12 januari 2019.

Årsmöte i lokalavdelningen. Aktiefika. Anmälan inte obligatorisk, men vi ser gärna anmälan via hemsidan för inköp av förtäring till mötet. Mötet är öppet endast för medlemmar i lokalavdelningen Boden. Anmälan obligatorisk för deltagande i Aktietävlingen.

Vill du arbeta i ledningsgruppen för lokalavdelningen under 2019? Hör av dig till Karin Gälldin via mail kagkonsult@telia.com

Kontakta gärna senast 180103 så kan vi planera inför kommande årsmöte då val till ledningsgruppen sker.

Förtäring erbjuds endast medlemmar som anmält deltagande via hemsidan. Detta då vi vill undvika att förtäring får kasseras i efterhand, vi ber er vänligen respektera detta. Enbart kaffe eller te kan erbjuds medlemmar som inte anmält deltagade vid mötet.

Årsmötet inleds klockan 13:00. Därefter startar föreläsningen klockan 14:00. Önskar man endast delta under mötet eller enbart under föreläsningen så är detta möjligt. Men årsmötet är endast öppet för medlemmar.

Vi startar en aktietävling för deltagare vid årsmötet. Tävlingen pågår under 2019 fram till nästa årsmöte.Tävlingsregler i detalj presenteras för deltagarna under mötet om intresserade finns. Intresseanmälan att delta är obligatorisk via hemsidans anmälningsformulär om du vill engagera dig i aktietävlingen. Ange då under meddelande att du preliminärt avser delta i tävlingen. Definitiv anmälan av deltagare sker vid årsmötet, ingen efteranmälan är möjligt.

Det kommer att krävas minst 10 intresseanmälningar via hemsidan från deltagare när det gäller tävlingen för att den skall presenteras och genomföras. Vid färre deltagare arrangeras inte tävlingen. Deltagande i tävlingen  kräver både intresseanmälan via hemsidan och närvaro vid årsmötet. Inställd tävling meddelas endast anmälda.

Tävlingen är kostnadsfri för deltagarna, prisutdelning sker vid årsmötet i januari 2020.

Välkomna!