Årsmöte och aktieträff med Bublar Group samt 2018 års aktietävling

Årsmöte och aktieträff med Bublar Group samt avslutning av 2018 års samt uppstart av 2019 års aktietävling på Svedalahallen, (Svedala Tennisklubb) i Svedala

wysiwyg_image

18.30  Bublar Group
    Magnus Granqvist,
    CEO presenterar Bublar Group och dess verksamhet. Bublar Group med dess helägda dotterbolag Vobling är det ledande nordiska noterade bolaget inom Augmented Reality (AR) och Virtual Reality (VR). Koncernen utvecklar spel och upplevelser för konsument och företagsmarknaden baserat på den senaste tekniken. Aktiespararnas Analysguide har gjort en analys av Bublar Group med rubriken."Analys Bublar: Potential är förnamnet"

19.30   Lättare kvällsmåltid med förfriskning samt kaffe/te
    En lättare kvällsmåltid serveras. Lotteriförsäljning.

20.00  Lotteridragning

20.10  Årsmöte
    Genomgång av det gångna året, förslag till verksamhet kommande år samt förslag till och val av Ledningsgrupp. Vi kommer att utvärdera gjorda bussutflykter och intresset för framtida bussutflykter med företagsbesök samt aktiecafé.

20.25  Aktietävlingen
    Ronnie Katra
    , presenterar utfallet i 2018 års aktietävling. Final och prisutdelning. Många priser kommer att delas ut.

20.40  2019 års aktietävling
    Ronnie Katra, presenterar förutsättningarna för 2019 års aktietävling.

Vi ser fram emot ett stort deltagande så att vi även i fortsättningen kan locka intressanta företag till våra träffar. Tag gärna med aktiesparande vänner som önskar bli medlemmar.

Senast fredagen den 25 januari 2019 i formuläret till höger.
    Du kan även kontakta nedanstående angående våra aktieträffar:

Välkommen!