Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2020-09-21

ADVERTY: SAMARBETE MED FLERA NYA VARUMÄRKEN

STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Adverty, som jobbar med teknik för displayannonsering, har påbörjat aktivering av annonskampanjer med ett flertal nya, större varumärken i USA, Storbritannien, Polen och Sverige.

Bland annonsörerna finns det amerikanska taxibolaget Lyft, Subway, Bayer Consumer Health, Warner Music, Storck och Activision.

Det framgår av ett pressmeddelande.

Aktiveringen är utspridd mellan mitten av september och slutet av november och lanseras i form av tester med budget under 100.000 kronor per kampanj.

"Vid positiva utfall och KPI:er finns tydliga indikationer om återkommande kampanjer från samma annonsörer vilket skulle ge betydande intäkter för Adverty", heter det.




Författare Direkt-SE

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.