Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2020-08-31

AppSpotr AB: Produktnyhet: Appspotrs kundsupport utökas med ett Help Center och Customer Success Agents

Bland annat så är nu hela plattformen och dess funktioner dokumenterad och är sökbar vilket ger en mycket omfattande möjlighet till självservice.

I kombination med Help Centret finns också ett team av anställda Customer Success Agents som svarar på frågor och hjälper kunderna att nå i mål med produktion och leverans av sina appar. För avtalskunder erbjuds också telefonsupport. Help Center kommer kontinuerligt att utökas med video-tutorials, tips & trix, webinars etc.

Appspotrs strategi är att erbjuda en konkurrenskraftig och exceptionellt bra kundsupport som en del av kundupplevelsen med Appspotr 3.

 

Kommentar från vd, Appspotr Patric Bottne:

- Även om low code plattformar förenklar apputveckling genom att fler kan utveckla appar utan förkunskaper i kodning så vet vi att det alltid behövs hjälp. Även en professionell designer fastnar i Adobe Photoshop när han ska få till den där pixeländringen, och webbdesigners som ska integrera en e-handelsfunktionen i Wordpress sliter sitt hår ibland. Detsamma gäller för vår plattform, det kommer alltid finnas behov av hjälp för att producera och leverera appar. Vi tar nu support ett steg längre i Appspotr 3. Förutom att vi nu erbjuder ett ständigt växande kunskapscenter för onlinesupport med vårt nya Help Center så erbjuder vi även utökad support för våra Pro kunder. Via telefon och video och med ett team av Customer Success Agents säkerställer vi att våra kunder når i mål med sina app-projekt snabbt och med hög kvalitet.

 

Läs mer om Appspotr 3 Help Center här: https://www.appspotr.com/news-articles/welcome-to-our-new-help-center

Länk till Appspotr 3 Help Center: https://appspotr.atlassian.net/servicedesk/customer/portals

Författare AppSpotr AB

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.