Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2021-06-07

Comintelli presenterar resultaten av sin årliga Kundnöjdhetsenkät

Comintellis kunder anger i sin årliga Kundnöjdhetsenkät högre värden än branschens riktmärke för B2B och SaaS mjukvaruföretag.

Varje år skickar Comintelli ut en kundnöjdhetsenkät till sina kunder för att mäta hur nöjda de är med Intelligence2day®, Comintelli's mjukvara för omvärldsbevakning- och analys. I enkäten får kunderna betygsätta produkten, servicen och kundsupporten. Comintelli kan stolt meddela att Kundnöjdhetsenkätet 2021 visade stor nöjdhet från bolagets kunder i Europa, Nordamerika och Asien. Deltagarna ombads att betygsätta sina erfarenheter mellan 0-10. Resultaten visade ett övergripande högt betyg, där 85% av deltagarna betygsatte Intelligence2day® högre än 7.

Comintelli använder sig av Net Promoter Score (NPS) som ett mått på kundlojalitet genom att fråga deltagarna hur sannolikt det är att de skulle rekommendera Intelligence2day® till en vän eller kollega. I år fick Intelligence2day® ett högre NPS-värde än 45. Som jämförelse ligger branschens riktmärke för NPS-värde för B2B och SaaS mjukvaruföretag runt 30.

"Resultaten från Kundnöjdhetsenkäten visar att Comintellis kunder förblir både lojala och nöjda med Intelligence2day®, säger Marika Roeland, COO på Comintelli. "Att lyssna på våra kunder är av högsta prioritet för oss eftersom det hjälper oss att förbättra vår mjukvara för att passa våra kunders föränderliga affärsbehov."
 

KONTAKT

Jesper Martell, VD

E-post: jesper.martell@comintelli.com
Telefon: +46 8 6637 600
 

Författare Cision

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.