Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2020-11-12

Jojka Communications AB: Advisa uppgraderar avtalet med Jojka

Advisa grundades 2011 och är idag en av Sveriges ledande låneförmedlare. Advisa gör det enkelt för konsumenter att sänka sin ränta genom att jämföra privatlån med upp till 36 olika banker och långivare på advisa.se

Advisa har varit kund hos Jojka en längre tid med syftet att enkelt kunna skicka ut SMS. Advisa tar nu steget in i nästa fas med målsättningen att personifiera kommunikationen med hjälp av SMS och Email. Jojkas plattform kommer via integration kopplas ihop med befintlig email plattform. Den sammankopplade lösningen ger tillsammans Advisa tillgång till den mer avancerad funktionalitet som krävs för att uppnå målet bolaget har med marknadsföringen.

Avtalet är ett 1 årsavtal med automatisk förlängning och består av en fast och en rörlig nyttjande relaterad del. Jojkas totala ersättning kommer inte att påverkas mer än marginellt i och med uppgraderingen av avtalet. Avtalet är trots det viktigt då det visar på värdet av de möjligheterna Jojkas teknik skapar för växande bolag.

"Känns oerhört roligt att Advisa väljer att fortsätta arbeta med Jojkas plattform och den nya funktionaliteten vi tagit fram skapar ett stort värde, säger Fredrik Dalebrant" i en kommentar.
"Vi valde Jojka för funktionaliteten som gör det möjligt att koppla ihop olika system som innebär kommunikation i olika kanaler för kunden. För vår del passar Jojkas lösning utmärkt för att arbeta med personlig marknadsföring", säger Advisas CMO Jim Ankare i en avslutande kommentar.
 

För ytterligare information kontakta: 

Fredrik Dalebrant, VD Jojka Communication AB

fredrik.dalebrant@jojka.com

www.jojka.com