Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2021-04-23

Monivent ser ett ökat intresse för bolagets produkter som ett resultat av expanderad digital marknadsföring

Den pågående pandemin har medfört att traditionella kanaler för att marknadsföra och demonstrera  Monivents produkter inte varit tillgängliga. För att möta dessa utmaningar och för att stötta bolagets distributörer har Monivent lagt stort fokus på att expandera sin kapacitet inom digital marknadsföring, en strategi som visat sig ge resultat.

"Trots att vi inte kan besöka potentiella kunder har vi lyckats öka intresset och medvetenheten för våra produkter genom digital marknadsföring. Det "nya normala" har öppnat upp alternativa vägar som resulterar i att vi når fler potentiella kunder och med bredare geografisk spridning. Vi ser att intresseanmälningar och offertförfrågningar ökar, vilket är mycket glädjande. Intresset gäller både för Monivent Neo Training, vår produkt avsedd för träning och utbildning, och för Monivent Neo100, vår produkt för kliniskt bruk. Det finala steget för försäljning sker i de allra flesta fall fortfarande på plats och vi ser fram emot den dag restriktionerna lättar och vi kan besöka våra kunder igen" säger Karin Dahllöf, VD för Monivent.

För mer information, vänligen kontakta:

Karin Dahllöf, VD
Telefon: +46 707 48 01 30
E-post: karin@monivent.se
Hemsida: www.monivent.se

Författare Cision

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.