Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2019-12-10

XMReality: Internationellt bryggeribolag väljer XMReality

Ett stort antal bryggerier runt om i välden kommer nu att få tillgång
till teknisk support med XMReality Remote Guidance. Det är Anheuser
Busch Inbev NV, ägare till 500 ölmärken, bland andra världskända
varumärken som Corona, Budweiser Stella Artois och Beck's, som har
valt XMReality för att kunna bygga en supportverksamhet i
världsklass.

[image]

Anheuser Busch InBev har beslutat att utrusta tre av sina Zone Brewery
Support center med XMReality Remote Guidance för att ytterligare
förbättra sin tekniska support till sina bryggerier runt om i
världen. Man säkrar därmed sin produktionskvalitet och ökar sin
produktivitet samtidigt som man utvecklar sin service på ett hållbart
sätt.

AB InBev implementerar XMReality Helpdesk med funktionen web-guidance
som låter experterna vägleda vem som helst, var som helst, som bär en
smartphone. Experterna i Helpdesk får därmed ökad flexibilitet och
möjlighet att vägleda tekniker att analysera och lösa problem
snabbare. Genom att enkelt koppla in flera personer i samtalen kan
kunskaper och erfarenheter delas mellan och inom bryggerierna. Med
hjälp av XMReality Remote Guidance kommer InBev att kunna spara
resekostnader, stödja en hållbar service och minimera nertid i
produktionen.

"Vi ser verkligen fram mot att använda XMRealitys Remote
Guidance-lösning för att stärka vår remote assistance-process och
föra vår expertis på Zone-nivå närmare våra bryggerier", säger Adam
Spunberg, som är Global Director of Tech Exporation hos AB InBev. "Vi
valde XMReality på grund av enkelheten att integrera med vårt
nuvarande system och för att lösningen är hårdvaruagnostisk, dvs
fungerar med olika varianter av smarta glasögon runt om i världen. Vi
har mycket höga förväntningar på detta partnerskap!".

"Vi välkomnar Anheuser Busch InBev till vår värld av Remote
Guidance-användare. Med AB InBev fortsätter vi att skapa ett ökat
kundvärde för bryggeriindustrin. Vi vet att ökad produktivitet
tillsammans med ett hållbarhetsfokus är viktigt för AB InBev och vi
är glada för att kunna bidra i deras strävan att uppfylla sina mål",
säger Johan Castevall, VD XMReality "

För mer information, vänligen kontakta:
Johan Castevall, VD XMReality
Telefon: +46 (0)73 356 04 81
E-mail: johan.castevall@xmreality.se

Om XMReality Remote Guidance?
XMRealilty Remote Guidance är ett AR-verktyg som möjliggör
kunskapsdelning med hjälp av tal, gester, pekare, stillbilder med
någon som befinner sig på ett helt annat ställe. Det inkluderar:

· En unik 'Hands-Overlay' teknik som innebär att man kan guida en
annan på distans, som om man vore där

· Web portal för att skapa team, administrera användare samt mäta
användning

· Integrationsmöjligheter genom öppna API:er för klienter
Om XMReality
XMReality AB (publ) utvecklar och säljer lösningar som revolutionerar
kunskapsöverföring via så kallad förstärkt verklighet - Augmented
Reality (AR). Företaget är marknadsledande inom vägledning på distans
(remote guidance) där man via AR kan guida en person på plats för att
lösa problem eller förhindra att de uppstår. XMRealitys kunder finns
främst inom industrin såsom ABB, Siemens Industrial Turbomachinery,
Electrolux och Bombardier. XMReality är baserat i Linköping och är
noterat på Nasdaq First North Growth Market (ticker: XMR). För mer
information, besök: www.xmreality.com

About Anheuser Busch Inbev
Anheuser-Busch InBev is a publicly traded company (Euronext: ABI)
based in Leuven, Belgium, with secondary listings on the Mexico
(MEXBOL: ANB) and South Africa (JSE: ANH) stock exchanges and with
American Depositary Receipts on the New York Stock Exchange (NYSE:
BUD). Our Dream is to bring people together for a better world. Beer,
the original social network, has been bringing people together for
thousands of years. We are committed to building great brands that
stand the test of time and to brewing the best beers using the finest
natural ingredients. Our diverse portfolio of well over 500 beer
brands includes global brands Budweiser®, Corona® and Stella Artois®;
multi-country brands Beck's®, Castle®, Castle Lite®, Hoegaarden® and
Leffe®; and local champions such as Aguila®, Antarctica®, Bud Light®,
Brahma®, Cass®, Cristal®, Harbin®, Jupiler®, Michelob Ultra®, Modelo
Especial®, Quilmes®, Victoria®, Sedrin®, and Skol®. Our brewing
heritage dates back more than 600 years, spanning continents and
generations. From our European roots at the Den Hoorn brewery in
Leuven, Belgium. To the pioneering spirit of the Anheuser & Co
brewery in St. Louis, US. To the creation of the Castle Brewery in
South Africa during the Johannesburg gold rush. To Bohemia, the first
brewery in Brazil. Geographically diversified with a balanced
exposure to developed and developing markets, we leverage the
collective strengths of approximately 175,000 employees based in
nearly 50 countries worldwide. For 2018, AB InBev's reported revenue
was 54.6 billion USD (excluding JVs and associates). www.inbev.com
(http://www.inbev.com )

-----------------------------------------------------------
https://news.cision.com/se/xmreality/r/internationellt-bryggeribolag-val...
https://mb.cision.com/Main/14555/2986214/1158978.pdf

Författare Cision News

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.