Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2019-05-09

Adverty aktiverar BidSwitch-integreringen med annonskampanjer genom Admixer

Adverty aktiverar BidSwitch-integreringen med annonskampanjer för
Coca-Cola, Red Bull, Lenovo och andra bolag genom DSP-partnern Admixer. Det
framgår av ett pressmeddelande.

Kampanjerna lanseras nästa vecka för konsumenter i Ryssland och
CIS-länderna och möjliggör icke-påträngande annonser i mobil- och VR-spel.

”Affären innebär även den första leveransen av programmatiska, sömlösa
annonser till mobilspel”, skriver Adverty.

Enligt Adverty uppskattas varje programmatisk kampanj kunna generera mellan
50 000 och 1 miljon kronor i intäkter. Ordervärdet i den första affären med
Admixer är 200 000 kronor.

Reno Santic
Nyhetsbyrån Finwire
https://twitter.com/finwire

Författare Finwire Smallcap

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.