2019-04-30

Ampla Kapital: Ampla Kapital - Årsredovisning för räkenskapsåret 2018

AMPLA KAPITAL - ÅRSREDOVISNING FÖR RÄKENSKAPSÅRET 2018

(För fullständig årsredovisning se bifogad fil)

Informationen är sådan som Ampla Kapital AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 30 april 2019 klockan 19.00.

Ampla Kapital AB (publ) offentliggör idag bolagets årsredovisning för perioden 1 januari 2018 till 31 december 2018. Årsredovisningen finns bifogad härvid och kan även laddas hem från bolagets webbsida www.amplakapital.se http://www.amplakapital.se

Kommande rapporter:

Delårsrapport för perioden 1 januari 2019 till 30 juni 2019 publiceras den 31 augusti 2019.

2019-04-30

För ytterligare information vänligen kontakta Rickard Fischerström, VD Tel. 0733 80 30 11

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Ampla Kapital Pressrelease 2019-04-30.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=25966