Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2016-12-14

Community Entertainment: Beijer Byggmaterial satsar återigen på digital julkalender tillsammans med oss

Beijer Byggmaterial är sedan många år en av Sveriges största
byggvaruhuskedjor, med ett 70-tal varuhus runtom i Sverige och en
omsättning på över 5 miljarder SEK. Företaget är dessutom en av våra
återkommande kunder och de har för tredje året i rad valt att erbjuda
sina kunder en digital julkalender i quizform tillsammans med oss,
genom vår produkt Julkalender online.

I Beijers version av vår kalenderprodukt blandas dagliga
specialerbjudanden på olika Beijer-produkter med dagliga quizfrågor
som ingår i en tävling som löper under december, med en stor
quizfinal på julafton.

Patrik Näslund, Online Sales Specialist hos Beijer Byggmaterial,
kommenterar samarbetet: "Med Julkalender online får vi ytterligare en
bra kanal att kommunicera med våra kunder. Det är ett bra och kul
sätt att få ut våra erbjudanden."

Länk till Beijer Byggmaterials julkalender:
http://www.beijerbygg.se/store/privat/julkalendern-2016

"Att ha många återkommande kunder är för oss ett kvitto på att vi gör
ett bra jobb, och att ett företag som Beijer Byggmaterial årligen
väljer att marknadsföra sina produkter med hjälp av oss känns
givetvis väldigt uppmuntrande", säger Tomas Järnstål, VD för
Community Entertainment.

Kontaktperson:
Tomas Järnstål - VD Community Entertainment 0736-89 99 15,
tomas@comentab.se

Community Entertainment har utvecklat en IT-plattform och en metod där
företag kan skapa egna quizer i kommunikationssyfte. Vi har dessutom
skapat en hög kompetens inom innehållsmarknadsföring, gamification
och quiz. Syftet är att företag på ett engagerande, underhållande och
informativt sätt kan få definierade målgrupper att lära sig mer om
produkter och tjänster, presentera information om interna
målsättningar eller utbilda medarbetare, nyanställda eller
samarbetspartners.

Julkalender online med quizinriktning är ett återkommande inslag varje
år i vår produktportfölj, som innehåller dagliga quizfrågor,
erbjudanden och bonusrutor, och skapar på så vis en spännande tävling
som löper under hela december, fram till julafton och där
grundutförandet ligger på 50 000 SEK/domän för en 24-dagars kampanj.

-----------------------------------------------------------
http://news.cision.com/se/community-entertainment/r/beijer-byggmaterial-...
http://mb.cision.com/Main/11571/2149827/603651.pdf

Författare ATORG

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.