Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2016-11-25

Community Entertainment tecknar avtal med Qliro för 24 timmars kampanj

Community Entertainment har tecknat avtal med Qliro Group för en gemensam
kampanj för deras bolag Nelly, NLY Man, Cdon.com, Gymgrossisten, Lekmer och
Boystore för en 24 timmars kampanj under Black Friday, som infaller idag.
Det framgår av ett pressmeddelande.

Kampanjen avser kalenderprodukten Quiz Calendar och genomförs på
kampanjsajten Qlipify.com, där besökarna kommer kunna öppna en lucka i
timmen. Bakom luckan finns ett erbjudande från Qliros bolag samt en
quizfråga. Quizfrågan är en del av en löpande tävling som pågår under hela
dygnet.

"Vi har sålt vår Quiz Calendar i flera år, men detta är första gången som
en kund använder produkten till något annat än en ren julkalender. Vi ser
fram emot dagens kampanj med stor tillförsikt och det gläder oss lite extra
att återigen bryta ny mark med våra produkter", säger Tomas Järnstål, vd på
Community Entertainment.

Henrik Öhlin
henrik.ohlin@finwire.se, 0703-21 06 99
Nyhetsbyrån Finwire

Författare FWS

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.