Du är här
EasyFill: Information gällande digitalt informationsmöte
Torsdagen den 25:e håller EasyFill ett digitalt informationsmöte. Nedan följer detaljer för hur man ansluter och deltar.
Vi bjuder in till detta digitala möte för att på ett mer personligt sätt presentera Bokslutskommunikén samt informera om nuläget och pågående affärer i Bolaget.
Presentationer och information från olika representanter kommer att lämnas och vissa delar kommer genomföras på engelska.
När: torsdag 25e februari kl 18.00-20.00
Anslut via denna länk: https://meet.google.com/hzv-utoc-skt
Nedan följer några tips/regler/riktlinjer för att mötet ska flyta på så bra som möjligt.
- Anslut gärna via dator för bästa upplevelse
- Via mobil går också bra via appen "Google Meet" som laddas ner i Appstore (Iphone) eller Playstore (Android)
- Var gärna på plats och ansluten till mötet 5-10 minuter innan. Mötet börjar på utsatt tid kl 18.00
- Använd gärna headset/lurar
- Stäng av ljudet när du är inloggad för att minska störningar
- Har du webkamera? Använd gärna den
- Vill du ställa en fråga? Skriv den i chatfönstret som du finner i övre högra hörnet
- Vill du prata? Skriv det i chattfönstret så släpper vi in dig i samtalet. Kom bara ihåg att slå på din mikrofon!
Mötet kommer att spelas in och finnas tillgängligt i efterhand.
Följ oss gärna på sociala medier för löpande information och aktuella händelser:
LinkedIN (https://www.linkedin.com/company/easyfill-ab)
Facebook (https://www.facebook.com/EasyfillAB)
Väl mött!
För mer information kontakta:
Håkan Sjölander
CEO/VD
+46 70 59 444 69
hakan.sjolander@easyfill.se
Jens Nisu
CMO/Marknadschef
+46 70 660 58 82
jens.nisu@easyfill.se