Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2019-01-14

Game Chests plattform Gamethrill lanserar en ny kampanjmodell

ffärsmodellen är att erbjuda kunderna månadsabonnemang av datorspel där
kunden varje månad erhåller fem till elva spel. Den nya kampanjmodellen
innebär att några av plattformens abonnemang även kommer att innehålla ett
AAA-spel som de erhåller direkt vid uppsättning av nytt abonnemang. Priset
ska alltid vara konkurrenskraftigt och vara lägre än marknadspriset. Det
framgår av ett pressmeddelande.

Det första AAA-spelet som Gamethrill väljer att inkludera i sina boxar är
PlayerUnknown's Battlegrounds. Spelet går idag att köpa på Steam för 29,99
euro och är idag rankat som det nionde mest säljande spelet just nu på
deras lista.

GameThrills kampanj som kommer inkludera PlayerUnknown's Battlegrounds,
samt ytterligare tio andra, kommer som box att säljas till priset om 19,99
pund.

Henrik Öhlin
Nyhetsbyrån Finwire

Författare Finwire Smallcap

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.