Du är här

2018-04-16

Här är H&M:s nya designsamarbete

wysiwyg_image

H&M genomför ett designersamarbetet med det italienska modehuset Moschino. Kollektionen MOSCHINO [tv] H&M, för både kvinnor och män (inklusive accessoarer), kommer att finnas online och i utvalda H&M-butiker globalt från den 8 november i år.

"MOSCHINO [tv] H&M-kampanjen är ett innovativt tv-koncept som väver samman sociala och traditionella medier för att skapa en kreativ multimediaplattform och en upplevelse för den digitala världen", heter det i ett pressmeddelande som H&M skickade ut på söndagen.

"MOSCHINO [tv] H&M är det perfekta samarbetet med en kreativ mix av street-kultur och glamour. Jeremy Scott (kreativ chef på Moschino) är en fantastisk designer som vet hur man har kul med mode och hur man når ut till sina fans runt om i världen", säger Ann-Sofie Johansson, kreativ rådgivare på H&M, i en skriftlig kommentar.

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.