Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2014-03-21

HEMKÖPSKEDJAN: Hemköp beklagar händelse i Göteborg och ber om ursäkt

Hemköp vill på alla sätt beklaga att Vanessa Ileva blivit blöt i
samband med att butikschefen på Stigbergstorget tvättat fönster på
ett oaktsamt sätt. Företagets kommunikationschef har därför
tillsammans med en översättare träffat Vanessa för att själva ta del
av hennes upplevelse och framföra en ursäkt från Hemköp.

Hemköp understryker att hela företagets verksamhet bygger på respekt
och alla människors lika värde.

Kontaktperson för Hemköp:

Maria Nobel, kommunikationschef Hemköp, Tfn 070-669 98 23

Hemköps mission är att skapa matglädje varje dag. Det breda och
prisvärda sortimentet, tonvikten på färskvaror, personlig service och
inspirationen är det som kännetecknar Hemköp. Hemköps butiker
omsätter ca 11 miljarder kronor och finns på ca 180 platser i
Sverige. Hemköp ingår i Axfood AB (publ).

-----------------------------------------------------------
http://news.cision.com/se/hemkopskedjan/r/hemkop-beklagar-handelse-i-got...
http://mb.cision.com/Main/1895/9555541/223304.pdf

Författare Hugin

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.