Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2018-09-24

MAVSHACK: TESTKAMPANJ SAUDIARABIEN GAV ÖVER 6.000 ABONNEMANG

STOCKHOLM (Direkt) Videostreamingbolaget Mavshacks inledande testkampanj i
Saudiarabien, som sträckt sig över två veckor i augusti och september, har
genererat mer än 6.000 abonnemang.

Det framgår av ett pressmeddelande.

Mavshacks mål är att tillgodose den saudiska marknaden med filippinskt,
indiskt och live-sportinnehåll till sina kunder. Mer ingående information om
lansering, drift och partners kommer följa i separata pressmeddelanden inom
kort, uppger bolaget.

---------------------------------------
Börsredaktionen +46 8 5191 79 00 http://twitter.com/direktse

Nyhetsbyrån Direkt

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.