Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2017-11-02

Nexar Group: My Beat går in som sponsor för Aim2Fame på den svenska marknaden

MY BEAT GÅR IN SOM SPONSOR FÖR AIM2FAME PÅ DEN SVENSKA MARKNADEN

Denna vecka har Nexars talangtävling Aim2Fame världspremiär. Tack vare en bra distribution och marknadsföring har Nexar lyckats knyta till sig mobiloperatören My Beat, som nu går in som sponsor för Aim2Fame på den svenska marknaden.

I Sverige kommer bland annat programmen sändas via MTG:s tjänst Viafree och i Sveriges nya TV kanal FJORTON. I Viafree sändes första programmet i tisdags och imorgon fredag är det premiär i kanal FJORTON då de sänder de två första avsnitten med start kl 19.30. Nya avsnitt släpps varje vecka fram till finalen som sänds den 8 december. Samarbetet med My Beat kommer bland annat innebära att bolagen gör gemensamma kampanjer som skall driva tittare till Aim2Fame och kunder till My Beat.

- Känns fantastisk bra att vi nu får My Beat som sponsor till Aim2Fame på den svenska marknaden. My Beat är helt rätt, då det är en trovärdig aktör som passar vår målgrupp riktigt bra. Hög servicenivå, i kombination med bra priser och mycket surf är precis det som ungdomar idag önskar, säger Stefan Mattsson, Nexar Group AB

- Detta koncept andas nytänk och har puls. Vi i My beat är glada att få vara med på resan till detta nya format, som kombinerar både tävlingsmoment och realityTV och som gör att tittarna får känna på passionen hos varje tävlingsdeltagare. My Beat står för "Mitt beat", vad får ditt hjärta att slå ett extra slag. Detta konceptet träffade oss direkt, och vi glädjer oss till premiären, säger Fredrik Horn Berlin, VD My Beat.

För mer information om tävlingen besök www.aim2fame.com http://www.aim2fame.com samt Aim2Fame på Facebook och Instagram.

2017-11-02

För mer information om Nexar Group, besök www.nexargroup.se http://www.nexargroup.se , eller kontakta:
Mats Johansson, VD, telefon +46 707 14 74 54, e-post: mats.johansson@nexargroup.se mailto:mats.johansson@nexargroup.se
Stefan Mattsson, CFO, telefon +46 707 77 60 02, epost: stefan.mattsson@nexargroup.se mailto:stefan.mattsson@nexargroup.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Nexar Group Pressrelease 2017-11-02.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=21439

Om Nexar
Nexars affärsid är att producera och marknadsföra talangtävlingar kombinerat med utveckling och management av artister. Det egenutvecklade konceptet, Aim2Fame(c) är den första webbaserade talangtävlingen med tillhörande "reality show" i kombination med kontraktering av nya talanger. Tävlingen, som är öppen för bidrag från hela världen syftar till att varje år hitta de bästa talangerna med förutsättningar att kunna bli en världsstjärna. Dessa talanger kontrakteras av Nexar och ges därmed goda förutsättningar att utvecklas under många år.

Om My Beat
My Beat är allt som de stora telebolagen inte är. Utan bindningstid och utan onödiga avgifter, och med mottot "Mer surf för pengarna", så vill My Beat göra skillnad för kunden på riktigt. Hos My Beat har du ingen bindningstid, och du kan byta paket när du vill, också mitt i månaden, så som det ska vara. Alla har olika ringmönster, och ibland vill du ha mer data istället för mer minuter. Hos My Beat kan du välja, och det har gjort abonnemangen populära hos kunder i alla åldrar och med olika behov. My Beat lanserades 2016 och ligger redan i topp på TrustPilot, sidan där kunderna ger sina egna omdömen. My Beat står för "Mitt Beat", vad får ditt hjärta att slå ett extra slag.

Författare beQuoted

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.