Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2019-05-10

Raytelligence har rekryterat varumärkesstrateg

Radarsensorbolaget Raytelligence har rekryterat Karin De Jongh som Brand
Strategy and Business Development Manager. Hon tas in för att stärka
varumärket inför lanseringen av eHälso-systemet Rayzense på Vitalis-mässan
i Göteborg i maj.

"Det känns mycket bra att få med Karin i teamet hon kommer att tillföra
mycket, inte minst med tanke på vår kommande internationella expansion"
säger vd Per-Arne Viberg.

Karin De Jongh beskrivs ha omfattande erfarenhet av varumärkesstrategi
globalt. Hon har som designchef på Brandon varit med och skapat
framgångsrika kundsamarbeten med varumärken som SAS, King, Volvo, Puma och
Ferarri F1.

Stefan Linnér
stefan.linner@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire

Författare Finwire Smallcap

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.