2019-04-26

SECITS: Secits Holding AB lämnar årsredovisning 2018

SECITS HOLDING AB LÄMNAR ÅRSREDOVISNING 2018

Säkerhetsföretaget Secits publicerar idag årsredovisning jämte revisionsberättelse gällande företagets verksamhetsår 2018. Årsredovisningen samt revisionsberättelsen återfinns även på Secits Hemsida.

2019-04-26

För ytterligare information:

Gerhard Larsson, Styrelseordförande
E-post: gerhard_larsson@yahoo.se
mailto:gerhard_larsson@yahoo.se Läs mer på: www.secits.se http://www.secits.se

Hans Molin, VD
E-post: hans.molin@secits.se mailto:hans.molin@secits.se
Läs mer på: www.secits.se http://www.secits.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
SECITS Pressrelease 2019-04-26.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=25925
SECITS Arsredovisning 2018.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=25926

Om SECITS