Bli medlem
Bli medlem

Du är här

2018-12-13

Touchtech: Touchtech rekryterar strategisk kompetens

Paulina Freiholtz, som ansluter den 8 januari, har över 10 års
erfarenhet som Visual Merchandiser på H&M med ansvar för att utbilda,
motivera och coacha butikspersonalen till att ständigt tänka
kommersiellt. Med utbildning inom exponering, skyltning och näthandel
kommer Paulina att ansvara för att coacha butikspersonalen i att
använda Touchtech Vendo i syfte att driva e-handelsförsäljning i
butik.

Deniz Chaban, VD på Touchtech, kommenterar värvningen:

"Paulina är en strategisk värvning som kommer tillföra efterfrågad
spetskompetens. Genom att erbjuda våra kunder denna nya tjänst att
aktivt sprida best practice mellan deras butiker, ökar vi nyttan av
Touchtechs lösningar i befintliga butiker samt underlättar för
fortsatt utrullning."

Paulina Freiholtz, Vendo Success Coach på Touchtech, kommenterar:

"Handeln har under senaste åren genomgått en stor förändring. Den
fysiska butiken kämpar mot den växande e-handeln om en kund som
kräver mer. Butiker skapar upplevelser för kund genom rätt exponering
och utbildning för sin personal i kundvård. Men vad kan man göra mer?

Kunden vill idag ha ett brett sortiment med bra priser samtidigt som
den vill bli sedd och få en upplevelse och personlig service. Tack
vare Touchtech kan man nu erbjuda kunderna båda delarna. Personalen i
den fysiska butiken får ytterligare ett fantastiskt verktyg för att
ge kunden den ultimata shoppingupplevelsen.

Efter många år som Visual Merchandiser vet jag att detta är en stor
möjlighet till ökad försäljning och nya kunder. I framtiden vet jag
att kunden förväntar sig att företag stora som små använder sig av
Touchtechs lösning i sina butiker. Jag ser mycket fram emot att få
vara med på resan."

För ytterligare information, vänligen kontakta

Deniz Chaban, VD
deniz@touchtech.com
031-75 73 260

Om Touchtech

Touchtech är ett innovativt svenskt bolag som tillhandahåller
helhetslösningar till detaljhandeln för att digitalisera
butiksupplevelsen och öka försäljningen i butik. Bolaget utvecklar
och säljer två produkter: Touchtech Lima och Touchtech Vendo. Båda
består av interaktiv mjukvara som installeras på större touchskärmar
och används i fysiska miljöer som butiker, showrooms och mässor.
Bolagets produkter ryms inom det begrepp som benämns "Endless-Aisle",
vilket kan översättas till "oändlig hylla" på svenska. Begreppet
syftar på att via en touchskärm kunna presentera oändligt med
information om exempelvis produkter.

-----------------------------------------------------------
http://news.cision.com/se/touchtech/r/touchtech-rekryterar-strategisk-ko...
https://mb.cision.com/Main/16339/2698319/961853.pdf

Författare Aktietorget

Tala om vad ni tycker

Tala om vad ni tycker

Ni är just nu inne på en betaversion av nya aktiespararna. Lämna gärna feedback på vad ni tycker i formuläret nedan.